• ایمیلinfo@woodenhouses.ir
  • آدرستهران ، بومهن
  • ساعتهای آزادمشاوره از ساعت 9 الی 18
  • ایمیلinfo@woodenhouses.ir
  • آدرستهران ، بومهن
  • ساعتهای آزادمشاوره از ساعت 9 الی 18

ساخت ویلا چوبی

تا حالا دقت کردین که بعضی از مردم چه ویلاهای لوکس و کلاسیکی دارن؟ یعنی ترکیبی از بهترین نوع چوب و طراحی کلاسیک و شیک

و زمانی هم که تعطیلات و یا مرخصی داشته باشند، خودشون و خانوادشون رو به یک مسافرت چند روزه مهمون میکنن!

اما خوب، این افراد، ویلا رو از قبل آماده از یک سازنده خریدن یا اینکه مثل خیلی از آدم های دیگه با سازنده هایی مثل ما (خانه های چوبی آپادانا) تماس گرفتن و براشون ویلای مدنظرشون رو ساختیم

ولی برای یکسری ها این فرآیند ساختن ویلای چوبی، براشون مثل یک پروژه عجیب غریب میمونه و دائما عقب میندازنش و ازش فرار میکنن، این افراد حتی اگر در آخر هم وارد یه پروژه خوب با سازنده خوبی هم بشن، به سختی با خودشون کنار میان!

اگر شما هم احیانا از این دست آدما هستین که برای ساخت ویلای چوبی خودتون به مشکل خوردین برای پیدا کردن سازنده متعهد و کاربلد، لطفا تا آخر این مطلب رو بخونین…

 

اینجا قراره چکیده مواردی رو بیان کنیم که مرتبط به نیاز های  شما می باشد:

ما زمانی که با شما وارد پروژه ساخت ویلای چوبی میشیم، پس از بررسی هایی که میکنیم از لحاظ زمین و ابعاد و شرایطی که پروژه شما خواهد داشت

 

1- نوع چوب : ابتدا میسنجیم که چه چوبی برای شما نیاز هست، چوب چند جداره یا چوب الوار چهار تراش؟!

2- طراحی با نرم افزار : یعنی با توجه به متراژ و اِلمان های آشپزخانه، اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام و …طرح اولیه آماده میشود.

3- برش چوب : پس از طرحی که تایید شده و آماده اجرا می باشد ،خانه های چوبی آپادانا توسط مهندسین خود اقدام به برش چوب در کارخانه بومهن و سپس انتقال به محل پروژه شما می کنند.

4- اجرای ساخت و ساز : در این مرحله شروع به احداث فندانسیون و سپس اسکلت ساختمان ،سقف، درب و پنجره ها و در آخر هم نسبت به اجرای کف سازی اقدام می کنیم.

5.نازک کاری : که در این مرحله هم شروع به رنگ زدن و اجرای پوشش داخلی و خارجی میکنیم که آخرین مرحله ی پروژه هست که برای شما انجام می شود.